کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316347 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرداخت جایزه 50,000 دلاری گوگل به هکرها

اگر دستی در دنیای هک و مسائل امنیتی دنیای سایبری داشته باشید، این روزها می‌توانید به عنوان کسی که باگ‌های نرم‌افزاری و مشکلات امنیتی شرکت‌های بزرگ را پیدا می‌کند، پول خوبی بدست آورید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در واقع حالا دیگر جایزه بگیری در دنیای امنیت سایبری تبدیل به منبع درآمدی برای بسیاری از افراد خلاق در سراسر دنیا شده است. در همین هفته‌ای که گذشت تیمی از پژوهشگران امنیتی در لهستان موفق شدند تا با کشف حفره‌های امنیتی، جایزه 50,000 دلاری از گوگل دریافت کنند. این بیشترین پاداشی است که گوگل تا به حال در جریان برنامه "پاداش آسیب‌پذیری"  خود داده است. در واقع حالا وقتی هکرها با یک حفره امنیتی در نرم‌افزارها مواجه می‌شوند، این نکته را با سازندگان آن نرم‌افزار در میان می‌گذارند و پاداش دریافت می‌کنند به جای این که از این حفره‌های امنیتی در بازار سیاه و اقدامات خرابکارانه استفاده کنند.

پیش از این گوگل جایزه 150,000 دلاری را برای کسی که بتواند از طریق یک صفحه وب، کنترل یک PC را که از سیستم عامل کروم استفاده می‌کند را حتی پس از ریبوت شدن آن در اختیار بگیرد، تعیین کرده بود. البته این شرکت تایید کرد که این جایزه را به یک هکر که موفق به انجام چنین کاری در کروم‌بوک 11 شرکت اچ‌پی شده بود، پرداخت کرده است.

گوگل در اجرای سیاست اعطای پاداش به هکرها در قبال کشف حفره‌های امنیتی تنها نیست، چرا که مایکروسافت نیز تا به امروز چیزی در حدود 300,000 دلار بابت جایزه به هکرها پرداخت کرده است. اگر به دنبال این هستید که بدانید چه برنامه‌هایی در ازای پیدا کردن حفره‌های امنیتی به شما جایزه می‌دهند شاید بد نباشد که سری به Bugcrowd بزنید. 

شاید تمام این برنامه‌های اعطای جایزه به این خاطر باشد که در شرایطی که در سال 2014 هکرهای کلاه سیاه بسیار خبرساز  بودند، هکرهای کلاه سفید نیز انگیزه‌ای برای فعالیت سالم داشته باشند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24414 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/13 تعداد مشاهده: 1854
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر